به نام خدا
مشخصات :نام
و نام خانوادگی:سید شهرام اسدی
تاریخ تولد :۲۰/۶/۱۳۵۱
محل تولد : شهرضا
مدرک تحصیلی :فوق لیسانس
رشته تحصیلی : مدیریت مالی
سابقه : ۲۶ سال
سابقه کاری و اداری : (به طور خلاصه در ۵۵بند )
۱- معاون فرهنگی سرپرستی مدارس جمهوری اسلامی ایران در قطر و بحرین سال ۱۳۹۲
۲-استاد دا نشکده علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا از سال ۱۳۷۸ تا کنون
۳-سابقه تدریس در دوره های ابتدایی راهنمایی و متوسطه
۴- سابقه مدیریت و معاونت آموزشگاه در دوره های ابتدایی و راهنمایی
۵- کار شناس ضمن خدمت اداره آموزش و پرورش شهرضا
۶- کارشناس مشارکتها اداره آموزش وپرورش شهرضا
۷- کارشناس آمار و نیروی انسانی و کارشناسی بودجه اداره آموزش وپرورش شهرضا
۸- کارشناس مسئول آموزش ابتدایی پیش دبستانی و مدارس شاهد و غیر د ولتی مدیریت آموزش وپرورش شهرضا
۹-بازرس –راهنمای آموزشی و راهبر آموزشی اداره آموزش وپرورش شهرضا
۱۰-هماهنگ کننده گروههای درسی آموزش و پرورش شهرضا
۱۱- مدیر اجرایی گروههای آموزشی شهرضا
۱۲- سر گروه مدیران مدارس
۱۳- عضو کمسیون اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش شهرضا
۱۴-- دبیر نمونه کشور در سال ۱۳۸۶
۱۵ - دبیر نمونه استان اصفهان ۱۳۸۰
۱۶ -دبیر نمونه شهرستان شهرضا (۲ عنوان
۱۷- عضو کمیسیون آموزشی مداوم انجمن پژوهش های آموزشی ایران
۸ ۱ - مدرس کشوری طرح ارزشیابی توصیفی روشهای فعال تدریس و فرایند یاد دهی و یاد گیری
۱۹- پژوهشگر برتر کشور پژوهشکده تعلیم و تربیت سال ۱۳۸۲
۲۰-چاپ بیش از ۱۰۰عنوان مقاله در نشریات معتبر کشور
۲۱-تالیف بیش از ۱۰۰عنوان مقاله امتیاز آور
۲۲-سخنرانی علمی در بیش از ۵۰همایش کشوری –استانی –منطقه ای همراه با ارائه مقاله و چاپ آنها
۲۳-شرکت در بیش از ۱۵۰۰ساعت کارآموزی
۲۴-انتخاب به عنوان مدیر موفق استان سال ۸۸و نفر بر تر طرح پیشگامان افق ۱۴۰۴استان اصفهان سال ۹۲
۲۵-موسس سه آموزشگاه غیر دولتی دانایان۱دوره اول دانایان ۲در دوره دوم ابتدایی وآموزشگاه زبانهای خارجی
۲۶-عضو شورای تحقیقات در مدیریت آموزش و پرورش شهرضا
۲۷-انجام شش تحقیق با نظارت شورای تحقیقیات سازمان آموزش و پرور ش اصفهان
۲۸-ناظر استانی طرحهای تحقیقاتی شورای تحقیقات سازمان آموزش و پرو رش استان اصفهان
۲۹-مسوول شورای نظام بررسی و پذیرش پیشنهادها
۳۰-مدرس و داور طرح اقدام پژوهی و جشنواره های تدریس و درس پژوهی
۳۱-مسوول کمیسیون بررسی آثار و تحقیقات
۳۲-عضو بسیج فعال پایگاه سید الشهدا
۳۳-مسوول کمیسیون تحول اداری
۳۴-مدرس آموزش خانواده
۳۵-عضو کمیسون خاص مدیریت و عضو ستاد امتحانات
۳۶-عضو شورای برنامه ریزی اداره و ستاد ثبت نام
۳۷-- دبیر زبان انگلیسی آموزش و پرورش شهرضا
۳۸-- چاپ مقالات متعدد در فصلنامه های اندیشه نو آموزه، پرتو مهر ، نمایه پژوهشی ، تعلیم و تربیت و...
۳۹۳ نویسنده برترین مقالات فصلنامه تعلیم و تربیت وابسته به پژوهشکده تعلیم و تربیت (پژوهشگاه معلم) در سالهای ۸۲-۸۱-۸۰
۴۰-- رتبه اول منطقه در دانشسرای تربیت معلم و رتبه سوم استان در سال ۱۳۷۰
۴۱- عضو ستاد فعالیت های تابستانه و اوقات فراغت
۴۲-کاندیدای یک دوره انتخابات شورای اسلامی شهرضا
آّآّْ ۴۳-مدرس دوره های تقویت توانایی تدریس عمومی و اختصاصی معلمان
۴۴-عضو کمیته پژوهشی مدریت آموزش و پرورش شهرضا
۴۵-انتخاب بهترین مسوول سایت اینترنتی آموزشگاهی توسط اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان
۴۶-عضو کمیته مستند سازی پیشنهادها
۴۷- عضو شورای آموزش و پرورش منطقه
۴۸- مسئول اجرای مسابقات علمی- جشنواره تجلیل از فرزندان ممتاز فرهنگی – کارگاه ریاضی و علوم دوره ابتدایی جشنواره
کتب جدید التالیف هدیه های آسمان با حضور دکتر رحیمی –مسئو ل جشنواره کتب جدید التالیف بخوانیم وبنویسیم با حضور
دکتر سنگری و دکتر عمرانی- مسئول جشنواره رسانه های دست ساز – مسئول جشنواره های تدریس معلمان – مسئول مخزن کن
کنکور
۴۹-- ارائه ۹ طرح در کمیسیون پیشنهادها و اجرا در سطح منطقه
۵۰- مسئول تدوین پیک نوروزی پایه چهارم استان اصفهان
۵۱-- مسئول اجرای برنامه های زیر در سطح منطقه (ارائه کننده طرح)
۱- انتخاب یک روز در سال تحصیلی بعنوان روز مطالعه آئین نامه
۲- اجرای طرح بهینه آموزش فراگیر
۳- تشکیل آزمایشگاه علوم و ریاضی
۴- دعوت از مولفین کتب درسی
۵- ابتکار آزمون مجلات رشد
۶- جشنواره قصه گویی دوره پیش دبستان
۷- تشکیل کمیسیون های تخصصی مدیران
۸- طرح پلیس مدرسه (گذربان مدرسه)
۹- تحلیل شاخص های مرتبط با دوره ابتدایی
۱۰- تشکیل نمایشگاه وسایل دست ساز
۵۲- کسب رتبه های برتر در مسابقات علمی به شرح:
۱- رتبه دوم نمنطقه سال ۱۳۷۲
۲- رتبه دوم استان اصفهان ۱۳۷۱
۳- رتبه اول منطقه ۱۳۸۰
۴- رتبه سوم منطقه ۱۳۷۴
۵- رتبه دوم منطقه ۱۳۷۳
۶- رتبه دوم استان ۱۳۷۰
- برخی از مقالات و تالیفات انجام شده:
- روش تدریس دستور زبان فارسی
- وسیله نشان دهنده ارتعاشی صدا
- نو آوری در روشهای تدریس نوین همراه با طرح درس
- نقشه وسیله آموزشی
- بررسی دیدگاه معلمان پایه اول دوره ابتدائی شهرضا نسبت به کتب بخوانیم و بنویسیم
- بررسی شیوه های ارزشیابی مستمر
- استفاده از انواع ارزشیابی با تاکید بر خودسنجی و همسال سنجی
- بررسی میزان تاثیر آموزش خانواده بر تغییر رفتار والدین نسبت به فرزندان خود در دوره راهنمایی و متوسطه
- بررسی میزان آگاهی و استفاده معلمان دوره ابتدائی و راهنمایی از الگوهای نوین تدریس
- بررسی مشکلات به کار گیری روشهای فعال تدریس توسط معلمان دوره ابتدائی
- زبان آموزی پیش نیاز ارتباط
- بررسی تاثیر اطلاعات حسابداری بر تصمیم گیری مدیران
- ارتباط با دانش آموزان بر اساس دنیای روانی آنها
- عملکرد مشاورین در زمینه مشاوره تحصیلی و سازشی
- راهنمایی و مشاوره تحصیلی
- بررسی میزان آگاهی و استفاده از الگوهای نوین تدریس
- عملکرد گروه های آموزشی
- دیدگاه معلمان نسبت به کتابهای بخوانیم و بنویسیم
- بررسی عملکرد مشاورین شهرضا
- لزوم آموزش های پیش دبستانی
- بررسی ویژگی های آموزش و پرورش کارامد
- ارائه راهکارهای علمی-عملی جهت نهادینه نمودن ارزشیابی مستمر
- آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن
- بررسی شرح وظایف مشاوران
- بررسی عملکرد انجمن اولیاء و مربیان
- دانش آموز دیرآموز
- مدیریت در آموزش و پرورش
- مدیریت اثربخش
- پیش نیازهای مدیریت
- نگاهی گذرا به اصول مدیریت
- سبک های مدیریت در آموزش و پرورش
- بررسی تاثیر اطلاعات حسابداری بر تصمیم گیری مدیران شرکت فولاد مبارکه
- مدیران اثربخش و مدیران آموزشی
- مدیریت آموزشی
- مدیریت مشارکتی
- جلوه های مدیریت در نماز
۵۴-چاپ پنج مقاله در کتاب نمایه پژوهشی سازمان آموزش و پرورش استان اصفهان(جلد دوم دو مقاله-جلد هفتم یک مقاله-جلد پنجم یک مقاله-و....
۵۵-تعدادی از مقاله های چاپ شده در مجلات معتبر:
-بررسی میزان تاثیر آموزش خانواده بر تغییر رفتار والدین نسبت به فرزندان.فصلنامه تعلیم و تربیت شماره ۶۸
-بررسی تاثیر آموزش خانواده بر والدین آموزه شماره ۸
نقش ارزشیابی مستمر در تحقق اهداف آموزش و پرورش-کتاب ارزشیابی انتشارات سازمان
-چاپ زندگینامه در کتاب آیین فرزانگی
-استفاده از انواع ارزشیابی –اندیشه نو شماره۲۴
-شهرداری و وظایف فرهنگی هفته نامه فرهنگ شماره۴۱
-آموزش و پرورش در عصر جهانی شدن –اندیشه نو شماره۱۰
-بررسی شیوه های ارزشیابی مستمر در دوره ابتدایی و راهنمایی –اندیشه نو شماره۱۹
-دیدگاه معلمان ابتدایی نسبت به کتب بخوانیم و بنویسیم –آموزه شماره۲۸
-جلوه های اصول مدیریت در سیمای نماز –اندیشه نو ۱۷
تاثیرات آموزش خانواده –آموزه شماره۸
-ارتباط معلم با دانش آموزان بر اساس دنیای روانی – اندیشه نو ش ۱۵
-بررسی کتب بخوانیم و بنویسیم –پرتو مهر –نیمه اول بهمن ۸۳
-پیامبر اکرم کار شغل مدیریت –اندیشه نو شماره۳۵
-بررسی شیوه های ارزشیابی مستمر پرتو مهر نیمه اول آبان ۸۵
-مشکلات بکارگیری روشهای فعال تدریس –اندیشه نو ش ۱۴
-بررسی کلاسهای آموزش خانواده اندیشه نو شماره۲
-تنوع بخشی به محیط یادگیری – اندیشه نو ش ۹۱
-ویژگی آموزش و پرورش کارامد- آموزه –شماره۲۳
-بررسی کتب دوره ابتدایی –اندیشه نو شماره۱۱
-انواع ارزشیابی – اندیشه نو –ش ۲۷
-آموزش و پرورش نماز حجاب عفاف –اندیشه نو –ش۳۱
-تکالیف عملکردی-اندیشه نو –ش ۳۳
-بررسی دیدگاه معلمان نسبت به کتب درسی –آموزه –ش ۲۸
-تغییر محتوای آموزشی پایه اول ابتدایی –اندیشه نو –ش ۳۹
-نقش آموزش و پرورش در مهندسی فرهنگی آماده به چاپ
مجری طرح های پژوهشی مصوب سازمان آموزش و پرورش
۱- بررسی عملکرد مشاوران در زمینه مشاوره عقیلی و سازشی ناظر آقای طباطبائی
۲- بررسی دیدگاه معلمان پایه اول نسبت به کتب بخوانیم و بنویسیم ناظر خانم معین پور
۳- بررسی موانع به کارگیری روشهای فعال تدریس ناظر: آقای اسحاقیان
۴- بررسی روشهای اجرای ارزشیابی مستمر تکوینی توسط معلمان ناظر آقای سبحانی نیا
۵- بررسی تاثیر کلاسهای آموزش خانواده بر تغییر رفتار والداین ناظر: آقای طباطبائی
تعدادی از مقالات چاپ شده و ارائه شده در همایش ها
تاریخ چاپ |
نام نشریه |
نام همایش |
سطح همایش |
عنوان مقاله |
ردیف |
آذر ۸۲ |
تعلیم و تربیت بصیرت گرا |
هدیه های آسمان |
منطقه |
تعلیم و تربیت دینی |
۱ |
دی ۸۴ |
قران |
نکوداشت درس قران |
منطقه |
برنامه اموزشی درس قران |
۲ |
-- |
- |
بخوانیم و بنوییم |
منطقه |
رویکرد جدید کتب فارسی |
۳ |
پاییز ۸۴ |
اندیشه نو |
پژوهش در آموزش و پرورش |
منطقه |
مشکلات بکارگیری روشهای فعال تدریس توسط معلمان ابتدائی و راهنمایی |
۴ |
- |
- |
اصول حاکم بر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی |
کشوری |
استفاده از انواع ارزشیابی |
۵ |
- |
- |
نقش ارزشیابی مستمر و فعالیتهای خارج از کلاس |
استانی |
نقش ارزشیابی مستمر و فعالیتهای خارج از کلاس |
۶ |
پایز و زمستان ۸۵ |
اندیشه نو |
پژوهش در آموزش و پرورش |
منطقه |
بررسی شیوه های ارزشیابی مستمر معلمان دوره های ابتدائی و راهنمایی |
۷ |
مرداد ۸۵ |
پیامبر اعظم |
پیامبر اعظم |
منطقه |
پیامبر اعظم، شغل، مدیریت |
۸ |
- |
- |
کیفیت بخشی به تعلیم و تربیت |
استانی |
بررسی دیدگاه معلمان اول نسبت به کتب بخوانیم و بنویسیم |
۹ |
- |
- |
معاونان آموزش عمومی استان |
استانی |
بررسی مشکلات به کارگیری روشهای فعال تدریس در دوره ی ابتدائی و راهنمایی |
۱۰ |
- |
- |
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی |
کشوری |
بررسی شیوه های ارزشیابی مستمر |
۱۱ |
- |
- |
هشتادمین سال تاسیس شهرداری |
منطقه |
شهرداری و آموزش شهروندی |
۱۲ |
بهار و تابستان ۸۴ |
اندیشه نو |
نقش ماندگار در آیینه هفتاد ساله |
منطقه |
آموزش و پرورش کارامد |
۱۳ |
پاییز ۸۳ |
آموزه |
مسائل مبتلا به آموزش و پرورش |
استانی |
بررسی ویژگی های آموزش و پرورش کارامد |
۱۴ |
- |
- |
تحلیل و برسی اهداف |
منطقه |
تحلیل اهداف دوره راهنمایی |
۱۵ |
- |
- |
جامعه شناسی در مدیریت |
کشوری |
جامعه شناسی در مدیریت |
۱۶ |
- |
- |
همایش سراسری معلمان ابتدائی |
کشوری |
روش تدریس دستور زبان |
۱۷ |
- |
- |
آموزش زبان و ادب فارسی |
کشوری |
طرح درس نوین |
۱۸ |