کجای مادر


..... سلام

دلم هوایت را دارد آن هم چه هوایی....

هوای دلتنگی تمام من را پر کرده

کجایی مادر که ببینی اشکهای بر بادم  را

کجایی که صدای شکستن دلم رابشنوی

من تمام ثانیه های انتظار را سپری می کنم تا به تو برسم

به آرامگاه زیبایت....خانه ات را آراستم که باقی عمرت را در آرامش سپری کنی ، می پسندی؟

دلم هوایت را دارد

محتاج دستهای نوازشگر توام مادر

.

.

.

الان یک سال است که نیستی  نمی بینمت نمی شنوم صداتو

نمی دونی  چقدر سخته بدون تو بخندم بدون حرف بزنم بدون تو تمام  لحظاتمو  پر کنم

نگاه آخرت که تو چشمام نگاه کردی ثانیه به ثانیه  با منه

حس  قشنگ لمس دستات ، اون دستای گرمت که آرامشم بود تو اون  لحظه های آخر هنوز با منه

هنوزم دستام گرمی  دستای تورو داره

یادمه نمیتونستی حرف  بزنی اما چشات  پر حرف بود

یه دنیا بات حرف دارم

اما وقتی میام سر خاکت فقط گریه می کنم  حرفام یادم میره

مامانم عزیزیم عمرم زندگیم ازم  راضی هستی

سرمو بالا بگیرم  بگم  مامانم ازم  راضی بود ؟؟؟؟؟

دوست دارم  دوست دارم دوست  دارم....

زیاد میگم  چون حتی  یه بارم  نتونستم  به زبون  بیارم که جقدر  دوست دارم

منتظرم که جوابمو بدی


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.