استاد مظاهر بصیرت

به نام خداوند جان و خرد

خدایا شروع سخن نام تست                  وجودم به هر لحظه آرام تست

دل از نام ویادت بگیرد قرار                  خوشم ،چون که باشی مرا در کنار

 

1-لطفاً مختصری از شرح حال و زندگی خود را بیان فرمایید .(سال تولد ، مدارسی که در آن تحصیل کرده اید معلما ن تان چه کسا نی بوده اند ؟ تحصیلات عالی شما در کجا بوده ا ست ؟

اینجانب مظاهر بصیرت در خرداد ماه 1327شمسی  در خانواده ای متدین و مذهبی متولد شدم در مهر ماه1333به دبستان نمونه کیان وارد و دوره ی6ساله ابتدائی را در همان دبستان به پایان رساندم.معلمان من در پایه ی اول و کلاس اول آقای حسن عمیدی بودند که الحمدالله در قید حیات هستند وهرزگاهی به دست بوسی ایشان می روم.درکلاس آقای ساسان  کلاس دوم.در کلاس سوم روانشاد،مرحوم معظمی و آقای احمد احمدی که ناظم مدرسه بودند..همگی با مدیریت مدبرانه ی آقای فضل اله مطیعی که به حق می توان ایشان را یکی از فرهیختگان و پایه گذاران فرهنگ شهرضا نامید،به بهترین وجه اداره می شد؛

درمهر ماه سال1339 وارد دبیرستان نظام وفا شدم دبیران از محضر دبیران کم نظیر و باسواد چون آقای دهباشی دبیر ادبیات عرب ،

و دوره ی دبیرستان مرحوم آقای علی اکبر پرورش دبیر ادبیات و شادروان استاد غلامرضا طاهرکه با سواد و با شور و هیجان در تدریس به دانش آموز شوق و انگیزه می داد. کسب فیض نمودم

. در خرداد ماه 1345 پس از اتمام دبیرستان موفق  به اخذ دیپلم و به خدمت وظیفه به عنوان سپاهی دانش در سنندج تدریس مشغول و سپس  در کنکور  دانشسرای دوره ی دو ساله ی راهنمایی اصفهان در رشته ی علوم انسانی پذیرفته شدم

.و مجددا در  کنکور سراسری 1349شرکت ،به عنوان دانشجوی رشته ی روانشناسی در دانشکده علوم تربیتی دانشگاه اصفهان به تحصیل مشغول شدم اساتید من در این دوره  استاد دکتر علی شریعتمداری ،استاد دکتر هاشم گلستانه مرحوم استاد دکتر ستاریان ،استاد پور مقدس.آن چه دارم از زحمات و حاصل تجربیات این عزیزان می باشد. در 21 آذر 1350 از دانشسرا  فارغ التحصیل در مدارس راهنمایی شهرضا مشغول به تدریس شدم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.